UN MÓN D'ACTIVITATS

LA VALENCIANADA

#VLCda16

QUÈ ÉS LA VALENCIANADA?

Activitat oberta i interdisciplinar a la qual els alumnes dels centres que s'hi sumen han de saber localitzar qualsevol punt de la ciutat de València tot combinant els mitjans clàssics amb l’ús de les darreres tecnologies (internet mobile, geolocalització, xarxes socials, codis QR, realitat augmentada …).

LOCALITZACIONS DE LA VALENCIANADA

INFORMACIÓ

Objectius: Millorar el coneixement de la ciutat de València, tot aprenent a desplaçar-se per la ciutat, mitjançant el transport públic, amb l’ajuda dels dispositius mòbils. Utilitzar els dispositius mòbils amb finalitats d’interés social i educatiu.

Característiques: Els alumnes, en grups de 4, cercaran 5 punts concrets de la ciutat. L’activitat els ha de permetre saber localitzar qualsevol punt de la ciutat tot combinant els mitjans clàssics amb l’ús de les darreres tecnologies (internet mobile, geolocalització, xarxes socials, codis QR, realitat augmentada …). El professorat coneixerà en tot moment on es troben els alumnes mitjançant les eines de geolocalització. Els llocs que visitaran els alumnes es faran públics mitjançant la xarxa social Instagram.

LA VALENCIANADA A L'IES LA GARRIGOSA

LA VALENCIANADA A L'HORTA NORD

LA VALENCIANADA A BARCELONA

Recordem que aquestes imatges no es troben en aquesta pàgina web, evadint així les responsabilitats que comporta , així doncs, són propietat de la xarxa social Instagram.
PÀGINES WEB

AMPA

És una forma d'organització dels pares i les mares dels alumnes amb veu a la comunitat educativa d'un centre.

moodle

moodle és una plataforma interactiva i didactica on els departaments docents del centre posen a disposició material escolar.

SGD

La WEB de SGD, li permetrà accedir als horaris i notes, a més de permetre la comunicació entre pares, professors.